Nu in de boekhandel

Na maanden van hard werken is het zo ver! Het boek ‘Meten en Scoren’ is nu echt te koop. Dus ben je enthousiast over je vak? En wil je door communicatiemetingen meer impact creëren? Koop ‘Meten en Scoren’ dan nu direct via managementboek.nl.

Het onderzoeken van opinies en sentiment onder spelers van de organisatie is cruciaal voor communicatieafdelingen die een relevante rol willen spelen. De meeste communicatieadviseurs zien dat belang wel in, maar aarzelen om de stap naar planmatig onderzoek te maken. Daarom is het mooi dat het concept van Meten en Scoren nu werkelijkheid is geworden en dat dit boek voor iedereen beschikbaar is.– Professor Cees B.M. van Riel

Dit boek geeft een handig overzicht in wat je mogelijkheden zijn als communicatieadviseur om je impact te meten. Interessant voor naar ‘buiten’ toe natuurlijk om nog effectiever te zijn, maar ik vind het met name belangrijk dat ik ook ‘binnen’ kan laten zien wat mijn meerwaarde is. Leest lekker, voor mijn gevoel compleet en fijne voorbeelden uit de ervaring die de auteurs hebben opgedaan. Leestip!

Sarah Gagestein

Boekcover