Masterclass

Hoe haal je zoveel mogelijk uit je communicatieonderzoek?

Leer de beginselen van 'Meten en Scoren' zelf toe te passen. Auteurs Adwin Peeks en Eelke Alkema helpen je graag op weg. Deze masterclass is bedoeld voor communicatieprofessionals die gaan voor een communicatieaanpak, waarin de toegevoegde waarde van onderzoek en analyse tot hun recht komen.

In de masterclasses leer je in een paar belangrijke stappen meer over communicatieonderzoek. Je weet straks wat je hier mee kunt, hoe je een goed systeem van metingen ontwerpt en uitvoert en vooral: op welke manier je de organisatie er mee verder helpt. Zo geef je je communicatierol nieuwe invulling en draag je bij aan een communicatieafdeling met impact.

Het aanbod
De training bestaat uit twee onderdelen: Basic en Advanced. Voordat je je kunt inschrijven voor Advanced, moet je eerst de Basic met goed gevolg afronden.

Basic
Je maakt in één dag een flinke stap. Aan de hand van een spannende praktijkcase leer je bestaand communicatieonderzoek te begrijpen en maximaal te gebruiken. 

Na de training kun je het onderste uit de kan halen van communicatieonderzoek. Je werkt voortaan als professional aan je accountability, verbeterd de effectiviteit van communicatie en brengt de organisatie in contact met de wereld om je heen. Zo geef je je communicatierol nieuwe invulling en draag je bij aan een communicatieafdeling met impact.

Duur: 1 dag
Datum: Donderdag 18 februari 2016
Kosten: 695 euro excl. btw.
Dit is inclusief smakelijke lunch en het boek Meten en Scoren.

Advanced
In deze vervolg Masterclass communicatie metingen vul je de belangrijkste stappen uit de Meten en Scoren methodiek daadwerkelijk in voor jouw organisatie. Na afloop heb je je een plan van aanpak en budget gereed en weet je precies hoe je communicatiemetingen een integraal onderdeel van jouw communicatieaanpak maakt. Daarnaast maken we uitstapjes (met boeiende gastsprekers) rond de thema’s: vertrouwde adviseur, toetsen van frames, social media monitoring en faciliteren van focusgroepen.

Duur: 2 dagen
Data: medio 2016
Kosten: 1395 euro excl. btw.
Dit is inclusief gastsprekers en smakelijke lunches.

Schrijf je vandaag nog in! VOL = VOL